Beoordelingen over malagacar.com - Page 156

4.6 von 5.0 gebaseerd op 2553 beoordelingen.

Helaas heeft Malagacar de prijs sinds februari 2015 bijna verdubbeld. De auto’s zijn niet meer verzekerd zoals voorheen maar er is een zeer dure “verzekeringsrisico” en om dit te vermijden moet je een hoog bedrag per dag betalen. We hebben Malagacar in het verleden vele jaren gebruikt dus het was een schok om de prijsstijging te ontdekken. We schreven naar de directeur maar hij nam niet de moeite om te antwoorden. We zijn erg teleurgesteld ook vanwege de slechte service.

Antwoord van Malagacar.com

Beste Alex, sorry maar ik heb niet alleen geantwoord maar ook met je gebeld. Zeg alsjeblieft niet dat auto’s niet verzekerd zijn omdat dat niet waar is en je naar behoren bent geïnformeerd. Dit jaar bieden we een autoverhuurservice aan met verzekeringsrisico en bieden we optioneel de mogelijkheid om het franchise te dekken. Het is hetzelfde als ik je heb uitgelegd toen je belde. Je hebt de service ontvangen die je hebt ingehuurd.
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 von 5)
Ik heb Malagacar bij verschillende gelegenheden gebruikt en altijd een geweldige service gehad. Dit jaar heb ik echter een auto geboekt met een webprijs van 127 euro om vervolgens te horen dat het eigenlijk 334 euro was. Ik heb geprobeerd om naar 3 verschillende nummers te bellen en bij elk nummer na 3 korte berichten waarin mij werd gevraagd te wachten, gaat de telefoon dood. Dit heeft mijn vertrouwen in het bedrijf aangetast en ik hoop dat ze dit ter harte nemen.
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (3 von 5)
Erg teleurgesteld deze keer. Ik heb altijd Malagacar gebruikt en dit is de vijfde keer. De standaard van de geleverde auto was erg slecht. De auto had een lijst met gebreken: er was geen bagagerek in de kofferbak wat het moeilijk maakte om iets in de kofferbak achter te laten; de centrale vergrendeling op de sleutel werkte niet; het interieurlicht werkte niet; ook toen we voor het eerst de ruitenwissers gebruikten was het ruitenwisservloeistofreservoir leeg dus werd de auto duidelijk niet gecontroleerd van de ene huurder naar de andere. Ook het koetswerk van de auto was in slechte staat; we zullen heel serieus nadenken of we Malagacar opnieuw zullen gebruiken. Een grote schande.

Antwoord van Malagacar.com

Geachte heer Tamlyn, bedankt voor uw woorden. Als u een boeking maakt is dit voor een categorie maar nooit voor een specifieke auto dus de auto die u kreeg was de auto in categorie C1: een kleine 5-deurs auto met minimaal een 1,4 L motor. Over de staat van de auto kan ik me alleen verontschuldigen en ik zal deze auto persoonlijk controleren omdat het niet onze standaard is. We zorgen ervoor dat alle auto's in perfecte staat zijn en zullen hetzelfde doen met deze. Groeten,
J. Alberto Anglada
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 von 5)
Fantastische service en precies zoals beschreven op de website. Geen verborgen kosten (zoals anderen hebben beweerd), je moet gewoon opletten op de details over welke verzekering je tegen welke prijs wilt nemen. De basisprijs dekt deze extra's niet (als je ze wilt). Ik zou de "lege retour" optie voor brandstof aanraden. Ik had het niet gekozen (hoewel het personeel bij de receptie het had aanbevolen) maar het zou zeker goedkoper zijn geweest, ervan uitgaande dat je veel kilometers hebt gereden en anders de tank tot halfvol zou moeten vullen. Het ophalen was gemakkelijk maar je moet wel naar de vertegenwoordiger zoeken omdat het logo niet erg groot is.

Het bevindt zich direct aan de linkerkant bij het verlaten van de glazen automatische deuren na de douane. Het terugbrengen van de auto was ook gemakkelijk, hoewel het 's nachts moeilijk was om onze weg naar het kantoor te vinden. Ik zou zeker weer Malagacar.com gebruiken.
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 von 5)
Dit is het tweede jaar dat we Malagacar.com hebben gebruikt en het was net zo goed als de vorige keer.

Geen vertraging bij het nemen van de pendelbus van de luchthaven naar het depot en daar werden we meteen geholpen - alles gedaan en wegrijden in 10 minuten.

Geen problemen met de auto en toen we 3 weken later terugkwamen was het net zo efficiënt - papierwerk was geregeld en we werden meteen naar de luchthaven gebracht. De creditcardborg werd binnen enkele dagen terugbetaald zoals beloofd.

We zullen Malagacar.com opnieuw gebruiken als we in oktober terugkeren - zeer aanbevolen.
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 von 5)
Uitstekende service - ontmoette de vertegenwoordiger bij aankomst op de luchthaven en werd naar de shuttlebus geleid, geen gedrang of iets om aan boord te gaan.

Werd rechtstreeks naar het kantoor gebracht waar na een korte tijd in de rij staan en het invullen van de papieren met een vriendelijke dame kregen we de sleutels van een hele mooie kleine Corsa - perfect voor wat we nodig hadden.

Het terugbrengen van de auto was even gemakkelijk en probleemloos.

Zeer onder de indruk en we zullen zeker terugkomen als we weer in Malaga zijn.
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 von 5)
Ik gebruik Malaga Car al jaren en heb ze altijd aanbevolen aan vrienden als de beste autoverhuurservice in Malaga. Bij een recente reis was ik me er niet van bewust dat aankomsten na 23 uur (ik kwam om 23:06 uur aan!) een extra toeslag van 35 euro zouden moeten betalen omdat dit niet duidelijk was op het moment van boeken. De enige reden waarom ik ook laat was, was omdat ik meer dan een uur bij paspoortcontrole moest wachten. Het is ook bijna een week geleden en ik heb mijn borg van 800 euro nog niet teruggekregen (die ik moest betalen omdat ik geen extra verzekering nam)!! Ik heb erover gemaild en heb nog steeds geen antwoord gekregen!

Antwoord van Malagacar.com

Geachte heer Kulin,

Bedankt voor uw contact met ons. Uw vlucht landde om 23:06 uur en ons personeel ontmoette u om 23:37 uur. De auto werd om 23:58 uur opgehaald. Toch accepteerde u bij het boeken de algemene voorwaarden en toen u de boekingsbevestiging (boekingsvoucher) ontving, moest u deze opnieuw lezen. Dit punt is duidelijk en als u eerder bij ons heeft gehuurd, zult u zien dat dit punt altijd duidelijk is in alle boekingsbevestigingen. Wij kunnen niet verantwoordelijk zijn als u te laat bent omdat u meer dan een uur bij paspoortcontrole moest wachten, hoewel ik u moet zeggen dat dit niet klopt. Slechts 31 minuten tussen landtijd en ontmoetingstijd met ons personeel.
De borg is vanochtend terugbetaald.

Met vriendelijke groet,
J. Alberto Anglada
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 von 5)
We gebruiken Malagacar.com nu minstens 3/4 keer per jaar en hebben ze altijd vriendelijk, efficiënt en met een uitstekende service gevonden. Er zijn geen verborgen kosten, alles wordt duidelijk uitgelegd in zeer goed Engels. Bedankt voor het gemakkelijk en snel maken van onze reis, in mei 2015 landden we om 20.15 uur en waren we om 20.45 uur onderweg in de auto.
<br>Pauline & Geoff
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 von 5)
We waren erg teleurgesteld. Het aanbod op internet was voor een week voor €107,- , we betaalden €247,- . €28,- voor een extra bestuurder die we niet wilden hebben , €37,- voor een tank die op reserve stond en €87,- voor de allrisk verzekering . JAMMER!!! De laatste keer ging het veel beter , deze keer voelen we ons afgezet .

Geachte klant,

Bedankt voor uw contact met ons. U betaalde €104,- voor de auto (niet €107,-), €31,46 (niet €37,-) voor brandstof (door u gebruikt), €84,- (opnieuw niet €87,-) om volledig gedekt te zijn zonder eigen risico en €28,- om een extra bestuurder te hebben . We kunnen niet begrijpen dat de auto op 26 mei werd opgehaald en slechts een paar uur nadat het contract was afgelopen zegt u dat u de extra bestuurder niet nodig had .

De bestuurders waren Michaela en Franz dus als deze informatie in het systeem staat is het omdat u het heeft gegeven .

Over de verzekering , dit is optioneel dus als u ervoor heeft betaald is het omdat u het heeft gekozen . Ik ben het laatste contract van afgelopen zomer aan het controleren en u heeft ook voor de verzekering betaald dus dit is niet nieuw .

Hoe dan ook, de prijzen, voorwaarden en condities werden geaccepteerd toen de boeking werd gemaakt en toen het contract werd ondertekend .
Met vriendelijke groet,
J. Alberto Anglada
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 von 5)
Ik kan je niet beoordelen totdat mijn aanbetaling van 1.000,00 euro met creditcard is terugbetaald, ik heb een e-mail gestuurd en geen reactie ontvangen, dit is een groot bedrag en mag alleen worden vastgehouden totdat de auto is teruggebracht.

Antwoord van Malagacar.com

Geachte heer Smith,

Het geld is gisteren teruggestort. De auto werd door u op vrijdag om 17:52 uur teruggebracht en onze administratie- en boekhoudafdeling sluit om 17.00 uur. Daarom werd het geld gisteren teruggestort.
Met vriendelijke groet,
J. Alberto Anglada
Van:
Geplaatst:
Web: MalagaCar.com
Rating: (2 von 5)

Adres: Av. del Comandante García Morato, 34, 29004 Málaga.
Alle rechten voorbehouden © 2024 malagacar.com - Bardon y Rufo 67 S.L.

MalagaCar.com
EnglishEspañolDeutschNederlandsРусскийFrançais
Online Hulp
Klantlogin
24h Service

Geaccepteerde krediet kaarten