MalagaCar.com reviews - Page 119

4.6 out of 5.0 based on 2553 reviews.

Great experience! We were greeted at the airport as agreed, and after a two-minute transfer we were at malagacar.com's offices. Fast service - and a super nice car! Hassle-free return of the vehicle. I can only recommend malagacar.com - also because of their very competitive prices.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Beware recent Price Rises long term rental Malaga Car. Have dealt with this company for a few years and have always found them good to deal with all round . Last booking was last September for 31 days at €10 per day. Car was Toyota Auris DIesel. This is high season 4 months ago . My next trip is planned for May 8th -Junne 21st 2017 which is midseaon according to the site for 45 days..The amount looked for is €17.98 per day , a whopping almost 80 per cent increase in a few months for rental in id season against high season. I have emailed malagacar about this but only received a two line response which did nothing to explIain, justify or compromise on this increase. So a word of warning if your thinking of booking for a longer term check out your prices

Reply by Malagacar.com

Dear customer

Your review and our answer will be publish as soon the Internet department can publish it.

We don't understand why the customers must be careful when the prices are shown online so we never lie and we never show NO REAL prices. If you got last year a better price that doesn't mean we have to give you the same daily price always. Now, if you like to get a special price because you have rented before, because you think the price can be negotiated or another reason is as easy as sending us an email and we will always try to help you but this is not the way as a review can be given in relation with the service, staff, car conditions...
Anyway I will study your case and, if we can, you will be helped. We always guarantee the best value but if you think you can get a better price (real price with no hidden extras) you are free to take it. I will be in contact with you by email in order to do the best for you (if is possible)

Regards
Alberto

UPDATE
Dear customer

I like to update the lines I sent you yesterday and I like to let you know that you can compare prices only when the group is the same so in August 2016 you ordered a group C1 and now you are trying to book a group D2.

Car group booked last year:
image
This is what you like now:
image

We cannot compare apples with pears.
Regards,
Alberto
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
This is the only rental car company I can trust. I have used them for many years. I have previously had problems with other companies, but never with Malagacar. Everything about their cars, prices, and service is excellent with my only possible negative comment being about the process and time taken collecting you from the airport. I think they are enforcing the numbered ticket system now, and that should make it better and avoid the free for all when the bus arrives.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Having looked at your website, I wanted to book a car in the F3 category with full pack. I rang the number provided on the website but before I could get my first sentence across, the man that answered the phone said "go to the website" and put the phone down. Well, thats the end of that booking. I will absolutely not use this company now. Quite unbelievable.

Reply by Malagacar.com
Dear Mr Jones,

Thanks for contacting us could you tell me when and at what time did you call? The customer service is vital for us and we don't accept employees who put the phone down.

Regards
Alberto
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 out of 5)
I booked a Renault Megane in June 2016 for €100 for 14 nights, this year its €250? WTF: Due to Brexit I guess??

Reply by Malagacar.com
Dear customer,
 You are right, you paid 101,19 € for 13 days (not 14). Please let me know the arrival and departure date and I will check the price for this year.
Regards,
J. Alberto Anglada
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Car quality is ok, but reimbursement of caution takes ages and requires very close follow up. Two months after the rent of a car despite regular promises from the company, i still have to chase the company for reimbursing my caution. Success not guaranteed! Cannot recommend this company.

Reply by Malagacar.com

Dear Frederick,
I am trying to find the car rented by you but when I look for by email or name nothing exist. Please let me know the booking number or contract number.
Regards,
Alberto
 
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 out of 5)
As with many other people leaving comments, I have a mixed experience with Malagacar. The price I was quoted was extremely good, and although there was a long queue to collect the car the service was good, and the car was clean and relatively new when I collected it. However, I am disappointed to have been charged an additional amount with NO communication. The contracted rate was €76, I was actually charged €111... Please can you explain why? thank you Darryll


Reply by Malagacar.com:

Dear customer,

After studying your case, I can confirm you have paid what you were quoted. You booked the Basic Pack so the price did not include fuel. You were charged 76,62 € for the car + 35 € for fuel.

Regards,
Alberto


Reply by Darryll Rogers:

Dear José Alberto,

Thank you for investigating and confirming this point so quickly, I appreciate it and agree that you are correct.

Regards,
Darryll
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (3 out of 5)
We spent our vacation on the Costa Tropical from December 24th to January 7th, 2017. As in previous years, we book with malagacar several times a year. In principle, I can agree with the other reviews of previous years regarding service, handling, and condition of the cars. But unfortunately, this positive impression was seriously questioned during our last stay. We were given a car whose condition, especially in the interior, was unreasonable. Unwashed, filthy, sticky, unacceptable for any normal citizen. We hope that as a customer in the basic rate we will be provided with a car that is just as clean as those with the all-inclusive package. Best regards Bernhard Herzog

Reply from Malagacar.com
Dear Mr. Herzog!
Thank you for your review!
If you received a car that was not in perfectly clean condition, it was due to an error for which we would like to apologize. We always offer our customers the best service, no matter which rate they have chosen.
 
Best regards,
Alberto Angalda
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (2 out of 5)
Nice reception on arrival, smooth process without waiting time, had booked a package service, no additional costs, great, clean, well-kept car, petrol half-half, ours was three-quarters full. The return was completed within 5 minutes, then we were immediately driven to the terminal. A big compliment to the whole Malagacar team, friendly, helpful and competent. Will book Malagacom again for 4 weeks on our next visit in December. Thanks for everything, can only recommend you.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Just had a great nippy toyota for a week always good cars from Malagacar. Im back out in Spain in three weeks time and sure to use Malagacar again.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)

Address: Av. del Comandante García Morato, 34, 29004 Málaga.
All content © 2024 malagacar.com - Bardon y Rufo 67 S.L.

MalagaCar.com
EnglishEspañolDeutschNederlandsРусскийFrançais
Online Support
Client login
24h Service

Credit cards accepted