We rented a car at a very competitive price. We also wanted to extend our rental period, and we were able to do so online without any problems and very quickly. We booked it with full insurance and had no issues. Picking it up was quick, and returning it was even quicker. We were very satisfied.
From: Enrique Ballarin Forcada
Submitted:
02/09/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
A very reliable rental company. Pleasant atmosphere during pick-up and drop-off. I'll definitely be back.
From: Jaques
Submitted:
02/09/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Excellent service on delivery and return, very good experience. We will use Malagacar again. Recommended.
From: Anonimo
Submitted:
02/09/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
We have just used Malagacar.com on our recent holiday, I can say from booking to return of car it was a very easy process with friendly staff. Will definitely use again in the future. Very reasonable prices and wide choice of cars.
Reply from Malagacar.com
Dear Lesley,
Thank you so much for your wonderful review! We are delighted to hear that the whole process - from booking to returning the car - was smooth and that our staff made you feel welcome.
We truly appreciate your kind words about our prices and wide choice of cars, and we look forward to seeing you again on your next visit to Málaga.
Best regards,
MalagaCar.com
From: Lesley Stevens
Submitted:
01/09/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Super service and great cars
Reply from Malagacar.com
Thank you very much, Johan! We are delighted to know you enjoyed our service and cars. We look forward to welcoming you back soon!
Regards
Customer service department
From: Johan Fellenius
Submitted:
31/08/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Decent price, with a nice modern car with lowish KMs and in great condition. Shuttle wait on the return was a bit long though - ~30 mins of waiting in a hot warehouse at 10pm with kids in tow, including a bit of frustration as a couple of minibuses were faffing around but not going to the airport
Reply from Malagacar.com
Dear Simon,
Thank you very much for your kind review and for trusting MalagaCar.com once again. We are glad to hear that you were satisfied with the car and the price.
We are truly sorry for the waiting time with the return shuttle. According to our system records, you arrived at our office at 21:35 and were preparing your belongings until approximately 21:43. The shuttle bus that was available at that moment had to leave at 21:41 to collect other clients at the airport and could not wait any longer. From 21:43 until 22:10 you had to wait for the next shuttle, which we understand must have been uncomfortable, especially at that time of night and with children.
We also want to thank you for your feedback, which helps us improve our service. This was an entirely unusual situation: that evening there was a problem at the airport parking which delayed the return of our shuttle.
Please accept our apologies for this inconvenience. We will continue working to make sure waiting times are kept to the minimum.
Regards
Customer service department
From: Simon D
Submitted:
27/08/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
I 100% recommend Malagacar. I always use this agency. Everything is clear, expressive, nothing more, no surprises upon receipt or return, it couldn't be simpler! Truly NO PROBLEMS, thank you Malagacar :)
Reply from Malagacar.com
Hello Fabrice,
Thank you so much for your loyalty and your excellent feedback ⭐⭐⭐⭐⭐!
We are delighted to know that every rental with MalagaCar.com is simple and transparent, without any unpleasant surprises.
It's always a pleasure to welcome you to Malaga, and we hope to see you again very soon!
Best regards,
The MalagaCar.com team ☀️
From: Fabrice Tiratay
Submitted:
26/08/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
The best car rental company is Malagacar. Thank you for everything.
Reply from Malagacar.com
Dear Mr Karsai,
Thank you very much for your kind words and excellent review. We are delighted to hear that your experience with Malagacar has been positive.
We look forward to welcoming you back on your next visit to Malaga.
Best regards,
Customer Service Department
From: András Karsai
Submitted:
17/08/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
I have been booking rental cars in Spain for 25 years (with the exception of 2020 and 2021). This is the first time without endless waiting times. I got the car I booked, the transfer bus arrived quickly, and the process was super fast. No haggling over extra insurance or similar scams. Just go there, show your driving licence (I had already entered the details beforehand). Malagacar entered the driving licence for the second driver. Pay with an EC card. Ten minutes later, I got into the car. It was the one I had reserved. It had a few scratches, which I documented with photos. The return process was just as easy. The only downside was that I booked full/full and got half/half. Still, full marks.
Reply from Malagacar.com
Dear Mr Gerlach,
Thank you very much for your detailed feedback and excellent rating! We are delighted to hear that after so many years of renting cars in Spain, your experience with Malagacar was smooth and pleasant.
We have also taken note of your comment regarding the fuel level and will review this internally in order to further improve our service.
Thank you for your trust – we look forward to welcoming you back to Málaga soon!
Kind regards,
Customer Service Department
From: Christian Gerlach
Submitted:
17/08/2025
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
1612895- booking no I have tried to cancel this booking because of illness in my family. No response and your mail doesn’t work. I’ll trie here and hope some one will receive it and respond to us by our mail
Reply from Malagacar.com
Dear Mr. Sorensen,
First of all, we are very sorry to hear about the difficult circumstances in your family and we truly understand your situation.
Regarding your booking, we have checked and can confirm that our email service is working correctly, although sometimes messages may end up in spam folders or be blocked by mail providers. We apologize if you have not received our reply.
Your reservation has now been cancelled as requested.
Please accept our best wishes to you and your family during this time. We hope to welcome you again in the future under better circumstances.
Regards
Customer service department