MalagaCar.com reviews - Page 74

4.6 out of 5.0 based on 2570 reviews.

Love this company which we have used for years and years. Highly recommend to anyone who uses our house or asks about car hire. The new Fuel thing I think is great as sometimes short visits we cannot use all the fuel. Had a wait quite a time for the curtesy bus at the airport last time but this was unusual. GREAT CARES- LOVELY STAFF -GOOD PRICES. Brilliant start to a holiday
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Our rental was a pleasure. We were greeted at the airport exit by a malagacars representative and taken to the premises. A very warm welcome. The car handover took 5 minutes and we were surprised to be upgraded. Instead of a Megane automatic, we got a brand new Mini Countryman Cooper automatic with 1000 km. The return was even faster and we were dropped off in front of the departure hall. Our best rental on all our trips. Do not hesitate.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
I got a parking ticket in February and paid this in full before leaving Spain being a responsible person for which I have a Bank receipt. I have had my account blocked as they said I still owed the parking fee. I went to the Police to see if I could sort this out and was helped by them and told that there is Nothing outstanding to be paid. I have forwarded all the relevant documents to Malagacar but they have been no help at all and have still blocked my account. They are a great Company when things are going well but their customer service is atrocious. No help. The Policeman even said that they are nit a good Company if they can’t even help when you have the proof that this is paid. Real shame as was happy before this!! Beware

Reply by Malagacar.com
Dear customer,
Maybe you paid a fine but you received 2 different fines.
Regards
J. Alberto Anglada
 
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 out of 5)
Hired a car this winter for 48 days and as usual picking the car up from the airport via their shuttle was smooth sailing. During the rental i had a small problem with the car which they replaced with a better car and no fuss or hassle. This is my third long term rental with Malagacar and each time I have been completely satisfied with their friendly service and ease when returning the car on completion of the rental. I WILL BE BACK!!!
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Great new service - being picked up from Malaga Railway Station. In the past we have always got the Cercanias train to the airport and then the minibus to the office, but now with a minibus pickup at the Station it is even easier. First class service on arrival from Malagacar as usual.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Have used Malagacar.com 33 times to date and as long as their high standards and competitive pricing prevail I would not change supplier. Service includes prompt collection from the airport, no long queues to collect cars, cars are new / of high quality and finally car return / airport transfer is rapid. I have no hesitation in recommending Malagacar
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
I have rented cars from Malagacar.com many times. The pick up and hire process are smooth and straight forward. I have experienced a cracked windscreen on my last hire. The staff were extemely helpful and understanding. No worries. Thanks Malagacars.com.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
On our last stay we had a flat tire due to an unsecured construction site. We were charged directly 150€. According to the general conditions it should only be 100€. On our email to Senior Alberto asking for a refund we simply receive no answer!??

Response from Malagacar.com
We are sorry that you are receiving a response from us so late. You were already refunded 50€ on April 15th.
Sincerely,
Malagacar.com
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)
Watch out for......you ordered half a tank of fuel but we have filled it full.....in that case we will give you half a tank free.....then they deny it....and then charge it....

Reply by Malagacar.com
Dear customer,
You booked under half-empty fuel policy (Basic pack) so this is why you had to prepay the fuel.
 Regards
 J. Alberto Anglada
 
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (1 out of 5)
 I have rented for one or two weeks several times with Malaga Car after having rented at Malage with other companies. Malaga car is the best, very reliable company and good cars for a very competitive price especially the all inclusive rentals.
From:
Submitted:
Web: MalagaCar.com
Rating: (5 out of 5)

Address: Av. del Comandante García Morato, 34, 29004 Málaga.
All content © 2024 malagacar.com - Bardon y Rufo 67 S.L.

MalagaCar.com
EnglishEspañolDeutschNederlandsРусскийFrançais
Online Support
Client login
24h Service

Credit cards accepted