Español
Deutsch
Nederlands
Русский
Français

Contact us

MalagaCar.com reviews - Page 88

4.6 out of 5.0 based on 1608 reviews.

:-)
I have no objections.
From: Artur Tokarski
Submitted: 21/05/2014
Rating: (5 out of 5)
Not only the best car rental in Spain but I would say anywhere that I have experienced. After having our rental car damaged in a carpark and 2 days later broken into by breaking a glass, it took one phone call and there was another car waiting for us. No hastle, no arguments but just pure good old fashioned QUALITY SERVICE.Thank you Malagacars.com for providing a five star service. We have already recommended you to many of our friends.
From: Mehregan Yazdani - Biouki
Submitted: 17/05/2014
Rating: (5 out of 5)
Dear Sir/Madam

Thank you for all this information. I have been very impressed with your website and the ease of booking my car. I have booked with you in the past as have friends I have travelled with on some occasions. Well done.

Kind regards.

James Holyfield MBE
From: James Holyfield
Submitted: 13/05/2014
Rating: (5 out of 5)
Malagacar had a good offer for me and has a good service in general. However what surprised me is the fact that there is no default signed disclaimer that dismissed me for extra charges after returning the car. We had to ask twice at the desk before they gave us. Despite that, next time I’ll rent here again!
From: Richard W
Submitted: 13/05/2014
Rating: (5 out of 5)
We have opted for Malagacar due to the many positive reviews and the good price and we have had a very good experience. The process was quick and without problems. They responded very quickly to our emails. The transfer from the airport to the office is less than 2 minutes. We had to wait about 15 minutes as there had arrived several clients and not all desks (maximum 6) were occupied. It was no problem. On the way back we were taken without delay to the airport. Perfect!

The car (Opel Corsa) was almost new (18.000km), very clean and in excellent conditions. Certainly the company wins something with the fuel policy as we do not leave the tank without gas, but this can be calculated in advance in the total price (with 8 litres of fuel remaining about 12 €). Customers who do not drive much certainly benefit from the half tank policy. The extra insurance for wheels, glass etc. is optional but not required; this time I it hired because I could not evaluate the conditions of Andalusian roads. Generally, the risk seems manageable, and maybe next time I´d do without. As in September we fly back to Malaga, we´ll rent again with Malagacar.
From: Bernd Bischof
Submitted: 11/05/2014
Rating: (5 out of 5)
It was an easy booking process, and the collection of the car was rapid, and included being shown the car by friendly member of staff. The car was clean and well prepared, and we had no problems with it for the month that we used it. The return process was also slick, and our deposit was returned immediately. Malagacar ticked all the boxes for us, so we just about to make a booking for our next trip to Spain.
From: Geoff & Hilary Hutt
Submitted: 10/05/2014
Rating: (5 out of 5)
Hired car for 4 days long UK bank holiday weekend ... Very good experience .. fast pick up and drop off service, friendly staff, well maintained cars etc etc ... will definitely use this company again ...
From: Paras S
Submitted: 10/05/2014
Rating: (5 out of 5)
24/7h services at Malaga airport IS NOT TRUE!!!
I had flight at 6AM and the garagw was closed!! They didn't tell me anything when I get the car!! The risk was to lose the flight but fortunately a close car rental gave me a lift till the airport. I left the car out the garage and key into post...it's a misleading advertising!!


Response from Malagacar.com
Dear customer,

Thanks for your email. 24/7 h is true and this can be said by all our customers. I cannot find you by your email address. Please let me know your booking number, customer number or contract. I like to see what happened.

Regards,
Alberto
From: Bob
Submitted: 08/05/2014
Rating: (1 out of 5)
We travel quite a bit in North America and Europe. Travel is always an adventure and sometimes things happen that are not always nice. We had an incident with a large truck going the wrong way on a narrow one way street. Malagacar was contacted, within one half hour they had a tow truck and a taxi there for us. We were 70 kilometers from their office. The taxi took us to their office and in less than 15 minutes we were on our way with another car. I cannot say enough about this company. Friendly, professional staff, great vehicles, and a fast efficient operation with great prices. I recommend this company to all car renters.
From: Edward Childs
Submitted: 07/05/2014
Rating: (5 out of 5)
We were pleased with the booking process and ease of collection and drop off and also the car we received. Malagacar even responded to an email requesting how much we could expect to pay for the full tank of fuel. We opted to take out the full insurance for peace of mind as it was reasonably priced. 3 families of us collected cars at different times on the same day, same group and same duration. When we later compared the charges we could not understand why we had been charged different amounts. We read the small print on the back of the contract to find that: Upon collection you are supposed to be offered either "Express check-out Service" or "Standard check-out Service". We were not offered either, we were just informed we had to return the car half full - and charged 15euros. Our 2 friends who picked up cars on the same day, were not charged this 15euro fee (now 20euro)as they were given the choice and opted for Express check-out Service and were charged accordingly. We found this strange as Malagacar advertise "No fuel rip-off, we don´t charge refueling service fee".. Either way we work it out that the company will make approx. 15euro per tank of fuel on each vehicle they hire out! This is hidden in the terms Express check-out Service or Standard check-out Service! Not quite the service we expected as described as 'Avoid nasty surprises on arrival, what you quote is what you pay.' It cannot be denied that Malagacar.com basic prices are keen, but with this extra fee, comparable prices can be found on the net, so we would shop around more fully next time.


Response from Malagacar.com
Dear Mr. Harries,

When you booked the car in October 2013 there were not the options mentioned by you so the car had to be returned empty.

By mistake my colleague asked you if you liked to take one of the 2 options given but you are right you didn’t know about 15 € charge for a standard service was not available when the car was booked. This amount will be refunded in your credit card and you can be sure there are not hidden costs in the terms and what you quote is what you pay.

Regards,
J. Alberto Anglada
From: Brian Harries
Submitted: 06/05/2014
Rating: (4 out of 5)

Address: Av. del Comandante García Morato, 34, 29004 Málaga.
Telephone: +34 952 17 60 30. E-mail: info@malagacar.com.
All content © 2018 malagacar.com - Bardon y Rufo 67 S.L.

MalagaCar.com
English Español Deutsch Nederlands Русский Français
WhatsApp
Ayuda y Soporte
Client login
Servicio 24 horas
Startpackage-malaga.com

Credit cards accepted